Školení komunikace se zákazníkem dle MiFID II

Zavedení do praxe MiFID II. s sebou přináší řadu nových povinností při komunikace se zákazníkem (potenciálním zákazníkem) v oblasti investic. Naše školení demonstruje veškeré novinky, které jsou pro bezchybnou komunikaci nezbytné.

V rámci školení se zaměřujeme na aspekty komunikace se zákazníkem s důrazem na náročné body. V našem školení nechybí komunikace poplatků klientům, share wallet, KID, PRIIPs, investiční poradenství a veškeré další náležitosti.

Hlavní přednostní našeho školení je praktičnost. Nevysvětlujeme pouze pojmy, ale prakticky demonstrujeme jejich komunikaci klientům v interakci s posluchači.

Školení je určeno poskytovatelům investičních služeb a to od bank přes obchodníky s cennými papíry až po investiční zprostředkovatele.

MiFID II. je náročnou normou, kterou není radno podcenit. S našim školením však prodejní rozhovor s klientem zvládnete.